مراحل ثبت شرکت فوری به زبان آسان
نوشته شده توسط : nastaran

مراحل ثبت شرکت فوری پیچیدگی های خاص خود را دارد و در ابتدا به شما می گوییم که زمان و انرژی زیادی می طلبد تا وقت و انرژی شما هدر نرود و به راحتی اقدام به راه اندازی شرکت نمایید. یک موسسه حقوقی معتبر که تجربه زیادی در انجام امور ثبتی دارد، زیرا این کسب و کار نیاز به اطلاعات حقوقی دارد و موسسات حقوقی مجرب از این قوانین آگاه هستند و به راحتی می توانند روند تاسیس شرکت را تسریع بخشند. شما شرکت کنید

پس از انتخاب مؤسسه ثبت نامی معتبر، باید مدارک خود را تکمیل و برای انجام مراحل به مؤسسه تحویل دهید.

پس از تکمیل مدارک، اسناد شرکت توسط موسسه تنظیم و مدارک به اداره ثبت شرکت https://irsherkat.ssaa.ir/Design/FollowUp.aspx و https://sherkat.ssaa.ir/ ارسال می شود. انتخاب 5 نام پیشنهادی شرکت با کمک مشاوران ثبت و امضای اسناد توسط اعضای اصلی شرکت پس از ثبت در سامانه و دریافت اظهارنامه از دیگر مراحل ثبت نام می باشد.

فرآیند ثبت شرکت در ایران اگرچه ساده است، اما نیازمند دقت و توجه خاصی است. برای تکمیل سفارش ثبت شرکت مورد نظر خود باید تمامی مراحل زیر را مرحله به مرحله و با دقت طی کنید و در صورت اشتباه در یکی از مراحل ثبت نام تایید نمی شود و باید از همه چیز عبور کن مراحلی از ابتدا که باعث اتلاف زیاد وقت و هزینه تاجران می شود.بنابراین توصیه ما به همه کارآفرینان جدید این است که کار خود را به یک موسسه حقوقی که متخصص در تاسیس شرکت است بسپارید.

سهامداران شرکت با همکاری خود کلیه مراحل ثبت را طی می کنند.
در مرحله اول، باید تصمیم بگیرید که شرکت آینده شما چه نوع شرکتی خواهد بود. مزایا و محدودیت های ثبت شرکت مورد نظر خود را به دقت بررسی کنید و تصمیم خود را نهایی کنید.
در این مرحله شما با ظریف ترین قسمت راه اندازی یک شرکت مواجه می شوید. در این زمان باید شرکای تجاری شرکت را انتخاب کنید، یعنی هر زمان که شرکت در آینده با چالشی مواجه شد، این افراد را در کنار خود خواهید داشت.
مسیر دقیق کسب و کار شرکت خود و میزان سرمایه ای که برای شروع استفاده خواهید کرد را تعیین کنید. طبیعتاً باید تعیین کنید که هر یک از شرکای تجاری چقدر از این سرمایه دریافت خواهند کرد.
در مورد نامی که برای شرکت انتخاب می‌کنید تصمیم بگیرید و همچنین مشخص کنید که اعضای هیئت‌مدیره شرکت خواهند بود و امضای آن‌ها در اسناد شرکت معتبر خواهد بود.
شرکت ثبت علاوه بر مشاوره به افراد خوش ذوق علاقه مند به ثبت شرکت خود، خدمات ثبت علائم تجاری و شرکتی را نیز ارائه می دهد.با ارائه نام شرکت، اعضا و زمینه فعالیت، شرکت را از طرف شما ثبت می کند و مدارک قانونی را به شما تحویل می دهد.
آخرین مرحله ارائه مدارک و تکمیل جزئیات کسب و کار است. در این مرحله، مدتی طول می کشد زیرا شرکت شما به تایید متخصص نیاز دارد.





:: برچسب‌ها: ثبت شرکت فوری ,
:: بازدید از این مطلب : 130
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 آذر 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: